4 Temmuz 2014 Cuma

Şeker'li Kitap

Merhaba arkadaşlar... Ben Demet. Bu sayfada okuduğum kitapları, beğenip beğenmediğimi sizinle paylaşacağım.

Kitap okumak aslında bana  göre çok yararlı bir iş. Bunu nereden  biliyorsun derseniz, ben bu sene sınava (TEOG) girdim. Bu sınavda normal olarak benim de yanlışlarım çıktı. Bu yanlışların yarısı okuma hatasından dolayı. Ben kitap okumaya bu yaz başladım. Eğer daha önce başlasaydım bu yanlışları yapmayabilirdim.

Neyse ben sizi sıkmayayım. Kitaplarım okudukça buraya yazacağım, ve sizin de bu kitaplar hakkında bilgi sahibi olmanızı istiyorum.

Hoşçakalın... :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder