Eveeeeet :D İlk kitabımız Güneş Batarken. Bu kitap benim bir arkadaşıma ait.
Kitap 43 sayfa.
Yayınevi yok.
Bir 8.sınıf öğrencisi yazdı.
Bu kitap üzerinde daha fazla durmak istemiyorum. Çünkü okuyun, öğrenin. :D
Şeker'li Kitap
4 Temmuz 2014 Cuma
Şeker'li Kitap
Merhaba arkadaşlar... Ben Demet. Bu sayfada okuduğum kitapları, beğenip beğenmediğimi sizinle paylaşacağım.
Kitap okumak aslında bana göre çok yararlı bir iş. Bunu nereden biliyorsun derseniz, ben bu sene sınava (TEOG) girdim. Bu sınavda normal olarak benim de yanlışlarım çıktı. Bu yanlışların yarısı okuma hatasından dolayı. Ben kitap okumaya bu yaz başladım. Eğer daha önce başlasaydım bu yanlışları yapmayabilirdim.
Neyse ben sizi sıkmayayım. Kitaplarım okudukça buraya yazacağım, ve sizin de bu kitaplar hakkında bilgi sahibi olmanızı istiyorum.
Hoşçakalın... :D
Kitap okumak aslında bana göre çok yararlı bir iş. Bunu nereden biliyorsun derseniz, ben bu sene sınava (TEOG) girdim. Bu sınavda normal olarak benim de yanlışlarım çıktı. Bu yanlışların yarısı okuma hatasından dolayı. Ben kitap okumaya bu yaz başladım. Eğer daha önce başlasaydım bu yanlışları yapmayabilirdim.
Neyse ben sizi sıkmayayım. Kitaplarım okudukça buraya yazacağım, ve sizin de bu kitaplar hakkında bilgi sahibi olmanızı istiyorum.
Hoşçakalın... :D
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
