4 Temmuz 2014 Cuma

KİTAP #1 Güneş Batarken / Gamze Gürkan

Eveeeeet :D İlk kitabımız Güneş Batarken. Bu kitap benim bir arkadaşıma ait.

Kitap 43 sayfa.
Yayınevi yok.
Bir 8.sınıf öğrencisi yazdı.

Bu kitap üzerinde daha fazla durmak istemiyorum. Çünkü okuyun, öğrenin. :D

Şeker'li Kitap

Merhaba arkadaşlar... Ben Demet. Bu sayfada okuduğum kitapları, beğenip beğenmediğimi sizinle paylaşacağım.

Kitap okumak aslında bana  göre çok yararlı bir iş. Bunu nereden  biliyorsun derseniz, ben bu sene sınava (TEOG) girdim. Bu sınavda normal olarak benim de yanlışlarım çıktı. Bu yanlışların yarısı okuma hatasından dolayı. Ben kitap okumaya bu yaz başladım. Eğer daha önce başlasaydım bu yanlışları yapmayabilirdim.

Neyse ben sizi sıkmayayım. Kitaplarım okudukça buraya yazacağım, ve sizin de bu kitaplar hakkında bilgi sahibi olmanızı istiyorum.

Hoşçakalın... :D